Gyötör a migrén? Nyomtatás
Olvasóink értékelése: / 0
ElégtelenKitűnő 
Írta: Mező Krisztina   
2012. március 25. vasárnap, 20:00

A fejfájás és a rendszeresen jelentkező migrén egyre szélesebb rétegeket érint. A fejfájás csillapítására a legtöbben a leghatékonyabb és leggyorsabban ható szerekhez nyúlnak: a gyógyszerekhez, pedig hosszú távon inkább életmód-váltásra és méregtelenítésre lenne szükség.


Akinek volt már migrénje, ráadásul a kellemetlenebb fajta, az un. aurás- vagy látótér-kieséses migrén, tudja, hogy az a pokoli rosszullét, és kínzó fejgörcs semmihez sem hasonlítható. Ilyenkor az ember kétségbeesetten nyúl bármi után, ami azonnal segít: a görcsoldókhoz és fájdalomcsillapítókhoz, majd besötétít, és megpróbál aludni, mielőtt hányingere lenne...

Tűzoltásként hasznosak a gyógyszerek, ám fontos, hogy tüzetesebben megvizsgáljuk a problémát, és változtassunk azokon a paramétereken, amelyekkel kisebbre csökkenthetjük a jövőben a fejfájás és migrén kialakulását. Meglepőnek tűnhet, de teljes életmódváltással örök életre megszabadulhatunk a kellemetlen fejgörcsöktől, és a gyógyszerektől is, amelyek lehet, hogy ideig-óráig segítenek, de a káros mellékhatásaik egész biztosan nem tesznek jót a szervezetünknek.

Kiváltó okok, illetve amik elősegítik a migrén kialakulását

- dohányzás (nagyon ártalmas a vér oxigén szintjére nézve, hogy a többi káros hatását ne is említsük)
- kávé és alkohol fogyasztás (mindkettő elősegíti a fejfájást)
- kevés alvás, éjszakázás, éjfél előtti kevés alvás
- "mű" ételek fogyasztása (kerüljünk minden E-betűs terméket!)
- stresszes életmód (a lelki feszültség mindig fejfájásban "csapódik" le)
- csokoládé, sajt fogyasztás (erősen savasítanak!)
- menstruáció
- kevés víz ivás (napi 2,5-3 litert kellene inni!)
- elsavasodás (tesztcsíkkal ellenőrizni kell a pH értéket! - 7,4 a jó)
- méregtelenítés hiánya (a méreganyagok a fejfájás táptalaját képezik!)
- kevés mozgás (napi 30 perc séta a friss levegőn már elegendő)
- magnézium és B-vitamin hiány
- rostokban szegény táplálkozás (renyhe emésztés)

Mit tehetünk?

Az első lépés mindenképp egy állapot-felmérés legyen. Ezt megejthetjük egy biorezonanciás teszten, vagy kérhetünk egy teljes nagy labort, hogy kiderüljön, milyen egészségügyi problémáink vannak, amelyek esetleg közrejátszanak a migrén kialakulásában. Itt kiderül, milyen állapotban vagyunk: mennyi a testünk vér oxigén-szintje, mennyi a testünk pH értéke, milyen a keringésünk, a sejt vitalitásunk, a folyadék-háztartásunk, milyen vitaminokban és ásványi anyagokban szenvedünk hiányt, és mennyi méreganyag van bennünk.

Eztán, az orvossal való konzultálás után érdemes belevágni a teljes életmód-váltásba, amelyet minden esetben méregtelenítéssel kell elkezdeni: hasznos az aqua detox, a colon hydroterápia, a búzafűlé-ivás, a böjtölés, és minden olyan terápia, amely testünket az évek / évtizedek során lerakódott méreganyagoktól szabadítja meg.
A méregtelenítés hosszú folyamat, és ezt az időszakot könnyebbé tehetjük, ha egészségesen táplálkozunk: rostdús ételek, teljes kiőrlésű gabonák, friss gyümölcsök és zöldségek, sovány húsok, és napi 2-3 liter ásványvíz, valamint gyógyteák kerüljenek az asztalra. Minden nap mozogjunk, sétáljunk, sportoljunk, és igyekezzünk eleget aludni. A lelki gondjainkat beszéljük ki családtagjainkkal, barátainkkal, meditáljunk, relaxáljunk, szabaduljunk meg a feszültségtől!

Szelíd gyógymódok

- akupunktúra
- biorezonanciás kezelés
- hideg vizes/jeges borogatás
- pihenés a sötétben
- mentolos / borsmentás balzsam
- zöld tea fogyasztása
- jóga, meditáció, relaxáció

Mire jó a colon-hydro terápia? >>>

Lúgosító citrusdiéta >>>

Egészséges jövő - a biorezonancia segítségével >>>

Hozzászólások
Hozzáadás Keresés
Hozzászólás
Név:
Email:
 
Tárgy:
 
Gépelje be a képen látható karaktereket.