Rizs-diéta, turbo fogyás Nyomtatás
Olvasóink értékelése: / 1
ElégtelenKitűnő 
Írta: Leidecker Ági   
2011. november 24. csütörtök, 00:00

Nehezen indul meg a fogyása, és nincs ereje eredmény nélkül sanyargatnia magát? Nem bírja a koplalást, esetleg nehezen szűkül össze a gyomra? Egy napos rizs-diétánkkal garantáltan meglódulnak a plusz kilók - ám ezúttal lefelé.


A fogyásban vélhetően az a legnehezebb, hogy az első néhány napban becsületesek tudjunk maradni, hiszen ezen áll vagy bukik minden. Ám a legtöbb ember épp ilyenkor nem tud uralkodni magán, és az első vagy második sikeres nap végén befal, majd, ha már úgyis "elbukott", rögtön fel is adja a diétát, végeláthatatlan hízási folyamatot indítva el ezzel. Egy napos rizs diétánk épp azoknak segít, akik gyors és hatékony "lökésre" várnak, amely sikerélményt és ezáltal kellő lelkierőt nyújt a további küzdelemhez. A diétát 1 napig szabad csak csinálni, esetleg hetente vagy kéthetente 1x megismételni.

Mit ehetünk?

A válasz egyszerű: kizárólag főtt rizst. S hogy lehet-e sózni, fűszerezni, olajozni, ízesíteni, dúsítani? NEM! Tetszőleges mennyiségű rizst kell főznünk, kizárólag forró vízben. NEM SÓS VÍZBEN! Ne legyenek illúzióink, az íze rémes lesz, ízetlen, semmilyen, naturális. Reggelire még ízleni fog, hiszen meleg, illatos és laktat. Ebédre azonban már nehezebben fog lecsúszni, vacsorára pedig csoda lesz, ha lemegy belőle egy-két kanálnyi. A lényeg, hogy napközben, ahányszor csak jól eszik, együnk egy kis főtt rizst. Mellette igyunk minél több, 3-4 liter vizet, mivel a rizs-diéta erősen vízhajtó hatású. Célszerű ezen a napon otthon, de legalábbis mosdó közelében maradni.


Milyen hatással számolhatunk?

Másnapra garantáltan -1, de akár -1,5 kg-vel könnyebbek leszünk, a hasunk pedig látványosan kisebb lesz. A közérzetünk nagyon jó lesz, ugyanis a rizs-diéta erősen méregtelenít, sőt, úgy tartják, nem csak a lágy részekből, de az ízületekből is eltávolítja az évek során lerakódott salakanyagot. Így aztán a kúra azoknak is javallott, akik ízületi betegségekben szenvednek. Aki azonban "csak" túlsúlyos, kezdje rizs-diétával a fogyózást, hiszen gyors eredményt ad, erős löketet ad az emésztőrendszerünknek a gyorsabb működéshez, méregtelenít és vizet hajt, ráadásul az első nap végére kellőképpen összeszűkül annyira a gyomrunk, hogy másnap értékelni tudjunk egy könnyű, nyári zöldséglevest vagy egy ropogós levelekből és könnyű tengeri halból készült salátát. A leadott kilókból ugyan másnap visszaszedünk fél kilót, ezzel ne törődjünk, az induló súlyveszteségünk így is - 0,5 kg lesz, és ha a rizs diétát csak hetente 1 alkalommal megtartjuk (és hét közben nem falunk mértéktelenül), akkor ez havi -2 kg fogyást jelent, amellett, hogy közben komolyan méregtelenítünk is.

Kényeztető programok

Rizs-diétás napjainkat kiegészíthetjük hetente 1 szépség-programmal. A kúra napján menjünk el fodrászhoz, kozmetikushoz, masszázsra, vagy körmöshöz. Jót fog tenni a testünknek-lelkünknek, hogy miközben elkezdtünk dolgozni a csinosabb önmagunkért, fizikailag is teszünk az ügy érdekében valamit. A megújult külsőnkhöz pedig jól fog esni, ha reggel a mérlegen azt látjuk, bizony, a makacs, fránya kilók megindultak lefelé...


Dukan-diéta, a francia szenzáció >>>

5 napos Los Angeles diéta >>>

7 napos burgonya diéta >>>

Lúgosító citrus diéta >>>

BMI kalkulátor >>>

GI és kalória táblázat >>>

Hozzászólások
Hozzáadás Keresés
Hozzászólás
Név:
Email:
 
Tárgy:
 
Gépelje be a képen látható karaktereket.